پیشنهاد سردبیر

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 1012300

علی خطیر در اولین تصمیم مدیریتی خود با استعفای ساکت الهامی مخالفت کرد.

مخالفت نساجی با استعفای الهامی

به گزارش قدس آنلاین، شکست روز گذشته تیم نساجی مقابل چادرملو و قعرنشینی تیم مازنی باعث شد تا ساکت الهامی بلافاصله در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از سمت خود استعفا دهد و اعلام کند که با پذیرش مسئولیت نتایج تیم، از این جایگاه کنار می‌رود.

استعفای ساکت همراه با تغییرات مدیریتی و جدایی مدیرعامل این باشگاه و حضور علی خطیر همراه شد تا بسیاری تصور کنند که نساجی در معرض تغییر و تحولات کلان قرار دارد اما حالا خطیر در اولین گام با جدایی ساکت مخالفت کرده است.

خطیر در این خصوص گفت: استعفای سرمربی نساجی در نشست خبری مطرح شده و باشگاه هم قطعاً با آن مخالفت خواهد کرد و ساکت الهامی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: الهامی از مربیان خوب کشور است و در همین چند سال اخیر، علاوه بر کسب مقام باارزش قهرمانی جام حذفی، دو بار نساجی را از بحران خارج کرده و به امید خدا با تلاش و همت ایشان و سایر اعضای تیم، مطمئناً نساجی از شرایط فعلی خارج خواهد شد.

تیم فوتبال نساجی روز سی‌ام شهریور ماه در دیداری حساس به مصاف استقلال خواهد رفت و حالا با این مصاحبه خطیر، ساکت هدایت ببرهای مازندران را در این بازی برعهده خواهد داشت، البته این سرمربی هنوز رسما به سمت خود برنگشته است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.